Ivica Aviani | BBC micro:bit - budućnost školstva ili tehno-hit? | |
Matko Babić | Četiri plus jedna slika prirodoslovlja | |
Jasna Bagić Ljubičić | Virtualna realnost u segmentu obrazovanja | |
Slavica Bernatović | Fizika u solarnim ćelijama | |
Slavica Bernatović | Agregatna stanja - izložba | |
Sanja Bulat, Biljana Stojičić, Mirjana Božić | Seiche u prirodi i školskoj laboratoriji | |
Jasenka Celić, Karolina Dvojković | Neke linearizacije funkcija | |
Tanja Ćulibrk, Sanja Martinko | Učenički projekti – put prema istraživačkoj nastavi fizike | |
Mojca Čepič | Introduction of current scientific results to education: The case of liquid crystals | |
Mojca Čepič | The workshop: Experiments with liquid crystals | |
Damira Čupić | Moderni laboratorij fizike | |
Sanja Dolanski Babić, Planinka Pećina | Grafički prikazi u zadacima iz fizike za studente medicine | |
Miroslav Dorešić | Od Coulombovog zakona do Amperove sile | |
Ines Dukić | Diferencijacija u nastavi fizike | |
Nataša Erceg, Ivica Aviani, Vanes Mešić, Matko Glunčić, Gordana Žauhar | Konceptualni test molekularno-kinetičke teorije plina - suvremeni metodički alat za kreiranje učinkovite nastave |
|
Berti Erjavec | Istraživački usmjerena nastava fizike na Bungee jumping primjeru temeljena na analizi video snimke | |
Suzana Galović | Iz prakse jedne mentorice o učeničkim eksperimentalnim radovima iz fizike | |
Marko Grba | Kako u nastavi pristupiti interpretaciji modela i teorija fizike | |
Branka Grgić, Vjekoslav Jakopec, Anđelka Jalušić, Luca Spetić | Radionica : Razvoj vještina istraživanja pojava na temi Elastična sila | |
Branka Grgić | Uvođenje u nastavu fizike - mentori i pripravnici | |
Vlado Halusek, Tomislav Štefančić, Ivan Fadljević | Prilagodba zadataka za učenike s teškoćama u učenju | |
Dubravko Horvat | Kvantna fizika – ipak već u srednjoj školi? | |
Melita Sambolek, Valentina Novak, Anica Hrlec | Labos kutija | |
Dario Hrupec | Velike ideje umjesto malih činjenica – nastava prirodoslovlja u bliskoj budućnosti | |
Lana Ivanjek | Upotreba tableta i pametnih telefona u nastavi fizike | |
Lana Ivanjek, Maja Planinić | Radionica: Upotreba tableta i pametnih telefona u nastavi fizike | |
Tatjana Ivošević | Testovi znanja učenika sastavljeni prema razinama kognitivnih procesa i metrijskim karakteristikama | |
Željko Jakopović | Zašto je važno razvijati vještine istraživanja pojava i rješavanja problema u nastavi fizike? | |
Ana Buchberger Đaković, Petar Jelača, Patricija Nikolaus,Vedran Vedriš | Fizika u igri | |
Verica Jovanovski | Fizika: pokretačka „sila“ četvrte industrijske revolucije?! | |
Anita Karaban | Suprotan smjer? | |
Anita Karaban | Priče iz fizike | |
Ivana Katavić, Željan Kutleša | Interdisciplinarni pristup kurikula redovite nastave | |
Mladen Klaić | Učeničko povezivanje iskustvenih spoznaja o sili i mjerenju elastične sile | |
Tomislav Horvat, Damir Kliček | Prigušeno titranje – istraživačka nastava | |
Elvira Kraljev, Radojka Međugorac | Samo slobodan čovjek visoko leti | |
Ivana Krulj, Ljubiša Nešić, Dragan Radivojević | Refleksione difrakcione rešetke kao priručno nastavno sredstvo | |
Marica Kučan, Ana Buchberger Đaković | Fizika izvan učionice (radionica) | |
Velimir Labinac, Luka Zurak, Marin Karuza | Ogib na pukotini: pokusi i teorija | |
Velimir Labinac, Ivan Pribanić, Marko Jusup, Tarzan Legović, Nives Klobučar | Zračenje antene pametnog telefona | |
Vjera Lopac | Što se krije u zakonima fizike? – Pedagoško naslijeđe Richarda Feynmana | |
Zrinka Mavračić | Nastava fizike kroz projekt europskog programa Erasmus+ | |
Josip Baotić, Željka Mioković, Snježana Švelec, Vanja Radolić | Stavovi učenika i studenata osječke regije prema rješavanju fizikalnih problema | |
Marija Jurišić Šarlija, Zvonko Miškić, Ana Paradžik | Edukacija „uživo“ - Keplerovi zakoni i Opći zakon gravitacije | |
Bernarda Mlinarić | Čarolija zvuka europskog programa Erasmus+ u nastavi | |
Ljubiša Nešić | Fizika Guliverovih putovanja | |
Jugoslav Đorđević, Slavoljub Mitić, Slađana Nikolić, Tatjana Mišić, Darko Simić | Zimski kamp fizike Sokobanja | |
Mirko Nagl, Nikola Gledić, Biljana Drobnjak, Slađana Nikolić | Interdisciplinarni pristup nastavi kao preduslov za razvoj međupredmetnih kompetencija | |
Ivan Dojčinović, Vladan Mladenović, Slađana Nikolić | Novi pristup nastavi fizike u Republici Srbiji u skladu sa Okvirom nacionalnog kurikuluma | |
Nikolina Novosel | Konceptualno razumijevanje Newtonovih zakona i primjena na rješavanje zadataka | |
Ivan Novosel | Poučavanje istraživačkih vještina u gimnazijskoj nastavi fizike | |
Vladimir Paar | Hrvatski kurikul fizike u srednjoeuropskom i STEM kontekstu | |
Ana Paradžik, Marija Jurišić Šarlija | Mjerenje bioelektričnih potencijala uz primjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije | |
Ana Paradžik, Marija Jurišić Šarlija | Dani prirodoslovlja u Zdravstvenoj školi Split | |
Savica Pavišić, Tanja Paris | Učenje i življenje Pestalozzi vrijednosti i načela u nastavi fizike | |
Mirjana Lončar, Zvonko Miškić, Krešimir Pavić | Korištenje energije Sunca za termičku obradu hrane | |
Luca Spetić, Ana Sušac, Planinka Pećina | Unutarnja energija i toplina | |
Zvonimir Peranić, Sandro Car, Tina Premate | Zastupljenost STEM područja u prijedlogu Cjelovite kurikularne reforme | |
Goran Pintarić | Radionica: Upotreba mikroračunala u nastavi fizike | |
Maja Planinić | Kurikul fizike – otvorena pitanja | |
Nikola Poljak, Hrvoje Mesić | Konceptualno poučavanje atmosferskog tlaka | |
Sonja Prelovšek-Peroš | O metakogniciji i promjeni obrazaca učenja | |
Sonja Prelovšek-Peroš | Učenici s posebnim potrebama - nadahnuća i dileme | |
Slavoljub Radulović | Međunarodni stručni skupovi o nastavi fizike u srednjim školama, Aleksinac 2013. – 2017. | |
Goran Repinc | ˝Otkrivanje˝ Arhimedovog zakona | |
Dubravka Salopek Weber | Cijena istraživačke nastave fizike | |
Melita Sambolek, Vlado Halusek, Jasminka Buljan Culej | Zastupljenost zadataka iz fizike u istraživanju TIMSS 2015 Prirodoslovlje za 4. razred osnovne škole | |
Anita Sečan | Radionica: Primjena interaktivnih materijala u nastavi fizike osnovne škole | |
Suzana Šijan | Festival fizike | |
Franjo Sokolić | Uloga povijesti fizike u konceptualnoj nastavi | |
Luca Spetić, Marko Movre, Planinka Pećina | Učionica kao kreativna radionica | |
Ana Sušac, Damjan Klemenčić | Učeničko razumijevanje vektora | |
Maida Birač, Danijela Šumić | Pokažimo da je zanimljivo! | |
Danijel Ptičar, Vesna Marić, Antonio Svedružić | Alternativne metode izrade zadataka iz fizike u sustavu Moodle | |
Matija Vidmar | Glazba i elektromagnetizam | |
Mladen Vidović | Cijevni ksilofon za posebne odgojno-obrazovne skupine – primjer projektne nastave fizike | |
Ines Vlahović, Matko Glunčić, Vladimir Paar | Proučavanje Newtonovih jednadžbi gibanja pomoću animacija u programskom jeziku Python u osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju | |
Luka Zurak, Martina Barac, Ljubomir Špirić, Nataša Erceg, Marin Karuza | Istraživanje strukture atoma u srednjoj školi primjenom suvremene tehnologije | |
Domagoj Barešić, Vedrana Kasalo, Ana Lipošćak, Snježana Stanin, Jelena Torbarina | Centar izvrsnosti iz fizike | |
Branka Dresto-Alač, Gordana Žauhar | Evaluacija uvjeta upisa na visoka učilišta s obzirom na uspješnost studiranja |