|
|
|
|
18. - 21. travnja, Hrvoje Mesić, Interaktivna izložba Prirodopolis, Znanstvena knjižnica Zadar |
19. travnja 2017.
|
10:00 |
10:30 |
Ivica Aviani |
Fizika moj na način: Pokusi za djecu i sve one koji se tako osjećaju, Gradska knjižnica Zadar |
11:00 |
11:30 |
Nataša Erceg |
Mišica u zemlji fizike - Interaktivna dječja predstava s pokusima iz fizike, Gradska knjižnica Zadar |
|
14:00 |
14:10 |
Denis Sunko |
Otvaranje skupa |
14:10 |
14:30 |
Snježana Stanin |
TLAK, TLAK svud oko nas: Igrokaz učenika Centra izvrsnosti iz fizike i Osnovne Škole Šimuna Kožičića Benje. |
Plenarna predavanja
|
|
Poučavanje fizike (predsjedava Ivica Aviani) |
14:30 |
15:00 |
Mojca Čepič |
Introduction of current scientific results to education: The case of liquid crystals |
15:00 |
15:20 |
Nikola Poljak |
Poučavanje o konceptu atmosferskog tlaka |
15:20 |
15:40 |
Luca Spetić |
Učionica kao kreativna radionica |
15:40 |
16:00 |
Sanja Bulat |
Seiche u prirodi i školskoj laboratoriji |
16:00 |
16:30 |
pauza za kavu |
|
Suvremeni kurikul i nastava fizike (predsjedava Željko Jakopović) |
16:30 |
16:50 |
Slađana Nikolić |
Novi pristup nastavi fizike u Republici Srbiji u skladu sa Okvirom nacionalnog kurikuluma |
16:50 |
17:10 |
Zvonimir Peranić |
Zastupljenost STEM područja u prijedlogu Cjelovite kurikularne reforme |
17:10 |
17:30 |
Vladimir Paar |
Hrvatski kurikul u srednjoeuropskom i STEM kontekstu |
17:30 |
17:50 |
Maja Planinić |
Kurikul fizike - otvorena pitanja |
17:50 |
19:30 |
Okrugli stol |
Državna matura i Nacionalni kurikul: Međuodnos i posljedice |
19:30 |
20:30 |
večera |
20:30 |
22:00 |
Poster sekcija i druženje uz piće dobrodošlice
|
P1 |
A. Paradžik, M.Jurišić Šarlija |
Mjerenje bioelektričnih potencijala uz primjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije |
P2 |
V. Labinac, L. Zurak,
M. Karuza |
Ogib na pukotini: pokusi i teorija |
P3 |
V. Labinac, I. Pribanić, M. Jusup, T. Legović, N. Klobučar |
Zračenje antene pametnog telefona |
P4 |
B. Dresto-Alač, G. Žauhar |
Evaluacija uvjeta upisa na visoka učilišta s obzirom na uspješnost studiranja |
P5 |
Damira Čupić |
Moderni laboratorij fizike |
P6 |
I. Krulj, Lj. Nešić, D. Radivojević |
Refleksione difrakcione rešetke kao priručno nastavno sredstvo |
P7 |
Matija Vidmar |
Glazba i elektromagnetizam |
P8 |
Jasna Bagić Ljubičić |
Virtualna realnost u segmentu obrazovanja |
P9 |
I. Blaškan, M. Jurišić Šarlija,
Z. Miškić, A. Paradžik |
Edukacija „uživo“ - Keplerovi zakoni i Opći zakon gravitacije |
P10 |
V. Halusek, T. Štefančić, I. Fadljević |
Prilagodba zadataka za učenike s teškoćama u učenju |
P11 |
Matko Babić |
Četiri plus jedna slika prirodoslovlja |
P12 |
Slavica Bernatović |
Agregatna stanja - izložba |
P13 |
Anita Karaban |
Suprotan smjer? |
P14 |
A. Paradžik, M. Jurišić Šarlija |
Dani prirodoslovlja u Zdravstvenoj školi Split |
P15 |
Miroslav Dorešić |
Od Coulombovog zakona do Amperove sile |
P16 |
D. Barešić, V. Kasalo, A. Lipošćak, S. Stanin, J. Torbarina |
Centar izvrsnosti iz fizike |
P17 |
Suzana Galović |
Iz prakse jedne mentorice o učeničkim eksperimentalnim radovima iz fizike |
P18 |
Luka Zurak |
Istraživanje strukture atoma u srednjoj školi primjenom suvremene tehnologije |
P19 |
Vjera Lopac |
Što se krije u zakonima fizike? – Pedagoško naslijeđe Richarda Feynmana |
P20 |
M. Lončar, Z. Miškić, K. Pavić |
Korištenje energije Sunca za termičku obradu hrane |
P21 |
Goran Repinc |
˝Otkrivanje˝ Arhimedovog zakona |
20. travnja 2017.
|
Plenarna predavanja
|
|
Istraživanja o nastavi fizike (predsjedava Planinka Pećina) |
9:00 |
9:30 |
Nataša Erceg |
Konceptualni test molekularno-kinetičke teorije plina - suvremeni metodički alat za kreiranje učinkovite nastave fizike |
9:30 |
9:50 |
Sanja Dolanski Babić |
Grafički prikazi u zadacima iz fizike za studente medicine |
9:50 |
10:10 |
Melita Sambolek |
Zastupljenost zadataka iz fizike u istraživanju TIMSS 2015 Prirodoslovlje za 4. razred osnovne škole |
10:10 |
10:30 |
Snježana Švelec |
Stavovi učenika i studenata osječke regije prema rješavanju fizikalnih problema |
10:30 |
10:50 |
Ivan Novosel |
Poučavanje istraživačkih vještina u gimnazijskoj nastavi fizike |
10:50 |
11:10 |
Ana Sušac |
Učeničko razumijevanje vektora |
11:10 |
11:40 |
pauza za kavu |
|
Suvremena nastava fizike (predsjedava Nataša Erceg) |
11:40 |
12:10 |
Lana Ivanjek |
Upotreba tableta i pametnih telefona u nastavi fizike |
12:10 |
12:30 |
Željko Jakopović |
Zašto je važno razvijati vještine istraživanja pojava i rješavanja problema u nastavi fizike? |
12:30 |
12:50 |
Ines Dukić |
Diferencijacija u nastavi fizike |
12:50 |
13:10 |
Dubravko Horvat |
Kvantna fizika – ipak već u srednjoj školi? |
13:10 |
13:30 |
Nikolina Novosel |
Konceptualno razumijevanje Newtonovih zakona i primjena na rješavanje zadataka |
13:30 |
15:00 |
ručak |
Predavanja u paralelnim sekcijama (P1 i P2)
|
P1 |
|
Metodika nastave fizike (predsjedava Nikola Poljak) |
15:00 |
15:30 |
Marko Grba |
Kako u nastavi pristupiti interpretaciji modela i teorija fizike |
15:30 |
15:55 |
Ines Vlahović |
Proučavanje Newtonovih jednadžbi gibanja pomoću animacija u programskom jeziku Python u osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju |
16:00 |
16:30 |
Mirko Nagl |
Interdisciplinarni pristup nastavi kao preduslov za razvoj međupredmetnih kompetencija |
16:30 |
17:00 |
Sonja Prelovšek-Peroš |
O metakogniciji i promjeni obrazaca učenja |
17:00 |
17:30 |
Anita Karaban |
Priče iz fizike |
17:30 |
18:00 |
pauza za kavu |
|
Pokus u nastavi fizike (predsjedava Nada Ćakić Dinić) |
18:00 |
18:30 |
Mladen Vidović |
Cijevni ksilofon za posebne odgojno-obrazovne skupine – primjer projektne nastave fizike |
18:30 |
19:00 |
A. Buchberger Đaković |
Fizika u igri |
19:00 |
19:30 |
Slavica Bernatović |
Fizika u solarnim ćelijama |
P2 |
|
Projekti u nastavi fizike (predsjedava Verica Jovanovski) |
15:00 |
15:30 |
Slavoljub Radulović |
Međunarodni stručni skupovi o nastavi fizike u srednjim školama, Aleksinac 2013. – 2017. |
15:30 |
15:55 |
M. Birač, D. Šumić |
Pokažimo da je zanimljivo! |
16:00 |
16:30 |
Slavica Pavišić |
Učenje i življenje Pestalozzi vrijednosti i načela u nastavi fizike |
16:30 |
17:00 |
Tanja Ćulibrk |
Učenički projekti – put prema istraživačkoj nastavi fizike |
17:00 |
17:30 |
D. Ptičar, V. Marić, A. Svedružić |
Alternativne metode izrade zadataka iz fizike u sustavu Moodle |
17:30 |
18:00 |
pauza za kavu |
|
Istraživanja nastave fizike (predsjedava Sanja Martinko) |
18:00 |
18:30 |
Mladen Klaić |
Učeničko povezivanje iskustvenih spoznaja o sili i mjerenju elastične sile |
18:30 |
19:00 |
|
|
Radionice u paralelnim sekcijama (R1 - R5)
(koordiniraju Luca Spetić i Anica Hrlec) |
R1 |
15:00 |
16:15 |
I. Katavić, Ž Kutleša |
Interdisciplinarni pristup kurikula redovite nastave |
16:15 |
17:30 |
Branka Grgić |
Uvođenje u nastavu fizike - mentori i pripravnici |
17:30 |
18:00 |
pauza za kavu |
18:00 |
19:15 |
V. Jakopec, A. Jalušić |
Razvoj vještina istraživanja pojava na temi Elastična sila |
R2 |
15:00 |
16:15 |
Tatjana Ivošević |
Testovi znanja učenika sastavljeni prema razinama kognitivnih procesa i metrijskim karakteristikama |
16:15 |
17:30 |
Anita Sečan |
Primjena interaktivnih materijala u nastavi fizike osnovne škole |
17:30 |
18:00 |
pauza za kavu |
18:00 |
19:15 |
M. Sambolek, V. Novak, A. Hrlec |
Labos kutija |
R3 |
15:00 |
16:15 |
L. Spetić , A. Sušac , P.
Pećina |
Unutarnja energija i toplina |
16:15 |
17:30 |
T. Horvat, D. Kliček |
Prigušeno titranje – istraživačka nastava |
17:30 |
18:00 |
pauza za kavu |
18:00 |
19:15 |
J. Celić, K. Dvojković |
Neke linearizacije funkcija |
R4 |
|
16:15 |
Berti Erjavec |
Istraživački usmjerena nastava fizike na Bungee jumping primjeru temeljena na analizi video snimke |
16:15 |
17:30 |
Mojca Čepič |
Experiments with liquid crystals (radionica je na hrvatskom jeziku) |
R5 |
15:00 |
16:15 |
L. Ivanjek, M. Planinić |
Upotreba tableta i pametnih telefona u nastavi fizike |
16:15 |
17:30 |
G. Pintarić |
Upotreba mikroračunala u nastavi fizike |
17:30 |
18:00 |
pauza za kavu |
20:00 |
svečana večera |
21. travnja 2017.
|
Plenarna predavanja
|
|
Povijest i interdisciplinarnost fizike (predsjedava Ines Dukić) |
9:00 |
9:30 |
Ljubiša Nešić |
Fizika Guliverovih putovanja |
9:30 |
9:50 |
Vjera Lopac |
Što se krije u zakonima fizike? – Pedagoško naslijeđe Richarda Feynmana |
9:50 |
10:10 |
Franjo Sokolić |
Uloga povijesti fizike u konceptualnoj nastavi |
10:10 |
10:30 |
Verica Jovanovski |
Fizika: pokretačka „sila“ četvrte industrijske revolucije?! |
10:30 |
10:50 |
Zrinka Mavračić |
Nastava fizike kroz projekt europskog programa Erasmus+ |
10:50 |
11:20 |
pauza za kavu |
|
Eksperiment u nastavi fizike (predsjedava Goran Pintarić) |
11:20 |
11:40 |
D. Salopek Weber |
Cijena istraživačke nastave fizike |
11:40 |
12:00 |
Luka Zurak |
Istraživanje strukture atoma u srednjoj školi primjenom suvremene tehnologije |
12:00 |
12:30 |
|
Refleksije, stručni osvrt i zatvaranje Simpozija |
|
Paralelna radionica na brodu |
10:30 |
12:00 |
M. Kučan, A. Buchberger Đaković |
Fizika izvan učionice |
13:00 |
ručak |