MLX 01

        Ispitano je nekoliko test-vozila, svako s težinama između 20 i 30 tona i dužina između 20 i 30 metara. U svibnju 1997. godine započeli su testovi s kompozicijom  MLX 01, sastavljenom od tri vozila, ukupne duljine 77 m i težine 79 tona.

        Svako vozilo sadržavalo je dva elementa, svaki s po 4 supravodljive magneta, spremnicima za tekući helij i dušik i ukapljivačem tekućeg helija. Osnovica maglev vlaka je donji postroj na kojem su supravodljivi magneti, te pogonski i bočni kotači, koji se koriste pri nižim brzinama.




        Krajem 1997. godine MLX 01 je postignuo brzinu od 550 km/h, te 531 km/h s putnicima, a u travnju 1999. godine više od 548 km/h ! Tijekom testova supravodljivi magneti i kriogena postrojenja za hlađenje su bili vrlo stabilni i testovi su u cjelini bili vrlo uspješni.


 
      Dvije različite izvedbe prednjeg dijela maglev kompozicije
 


Unutrašnjost maglev vlaka