JAPANSKI MAGLEV PROGRAM
Od početka istraživanja (1972. godine) Japan Railway Technical Research Institute je izgradio dva maglev poligona. Prva ispitivanja vršena su u Miyazaki centru, a od 1990. godine, ona se odvijaju u novom Yamanashi centru, smještenom južno od Tokija, i zamišljenom za razvoj i promociju maglev sustava za praktičnu potrebe. Početna trasa od 18.4 km je danas proširena na dvostruku liniju dužine 43 km, sa zavojima, usponima, mostom i tunelom.
Japanski maglev program razvija EDS sustav, u kojem vozilo lebdi iznad vodilice (koja odgovara tračnicama kod klasične željeznice) zbog elektromagnetskih sila koje se javljaju između supravodljivih magneta u vozilu i zavojnica u vodilici.Krajem 1997. godine kompozicija MLX01 (sastavljena od 3 vozila) je postignula brzinu od 550 km/h, te 531 km/h s putnicima. U travnju 1999. godine je taj rekord poboljšan na 548 km/h s putnicima ! Tijekom testova supravodljivi magneti i kriogena postrojenja za hlađenje su bili vrlo stabilni i testovi su u cjelini bili vrlo uspješni. Očekuje se da će na osnovu ovih rezultata test "pruga" biti proširena na komercijalnu maglev liniju između Tokija i Osake (550 km) umjesto izgradnje nove Shinkansen linije, a početak korištenja predviđa se za 2005. godinu.