TRANSRAPID

 
        Njemački TRANSRAPID maglev sustav koristi EMS metodu s klasičnim magnetima i željeznom vodilicom. Cijena tog sustava je niža od EDS sustava, jer zahtijeva relativno jednostavniju tehnologiju s manje nepoznatih parametara. Mala visina levitacije međutim zahtijeva veliku točnost u izvedbi vodilice (što povećava troškove), a i vremenske nepogode mogu izazvati poteškoće u kretanju magleva. Projekt vrijedan oko 9 milijardi DM pokriven je javnim i privatnim kapitalom, a izvode ga "Siemens" i "Thyssen". Dosadašnjim uspješnim testovima ostvarene su brzine do 400 km/h. Osnovni plan je izgradnja maglev linije Berlin-Hamburg (290 km) i njeno puštanje u promet oko 2005. godine.



            Njemačka test pruga otvorena je početkom 1985. godine u Lathenu. Njena ukupna duljina je 31.5 km, od čega je 12 km ravnog dijela. Vodilica je djelomično izrađena iz čelika, a većim dijelom iz betona.